OTM #1 - Sugar Lady - 河村隆一

OTM,Owl's Time Music,顧名思義就係深夜時份突然聽到的(iTunes Shuffle的啦!!),又想說一兩句,或是最近在loop的歌,都會在這個session出現。當然也視乎時間。其實算是無定向雜談吧。

或可以悲觀一點看成是Over Time Music......


想講好耐,我係好鐘意好鐘意好鐘意好鐘意超級鐘意呢個MV。

真係唔知點解。

可能真係好鐘意睇城市奔跑,同埋可能硬係要糟質下個男主角先睇得開心;一向筆下啲男主都唔會好過。

係,呢個用晒八、九十年代超老套唱腔嘅的確係LUNA SEA主音RYUICHI,只不過單飛個時除左由暗黑rock轉左做歡樂pop之外,佢係用返漢字全名: 河村隆一。

LUNA SEA五子啲solo都各有各精彩,都唔會離搖滾太遠。之不過由搖滾妖精一下子變身情歌王子 (條友真係10有8都係甜死人冇命賠嗰種黎) ,真係隆一先有咁嘅能耐。

而家仲唱埋musical,之前仲玩過classical,阿生,仲有咩你係未唱過架?

話唔想睇你solo live就假嘅,超想你開次MICLESS TOUR添,係我真係唔慣睇冇咩叫位同跳位嘅pop live囉XD

Share:

0 comments