Badass集中營

狗狗化的全員集合!(Sources
由於先前那篇《Hellsing》介紹學術味道實在太濃,字也太多,最可恨的是被那個吸血大叔一人佔據了(不,妳可是十分樂意的),因此角色介紹就要另開一個post。

這次嘛,會多圖少字的,而且只會有主要角色。因為不想愈說愈多製造劇透(妳知道其實好多圖都很劇透的吧?),每個角色都會盡量精簡。其實有部份我只是想吐個糟(因此會多用廣東話,請見諒),it's for fun only。不是啦主要是把我花了很多時間由OVA上抓下來的圖全部放上來!!!

(出於本人對整齊排版的強迫症,不少圖都縮小了,請見諒)
______________________________________________

首先由英國王立國教騎士團.Hellsing Organization開始:

1. Alucard 


難得chill out的表情……
(好難避免不是由他來開始的……咳哼)地上最強吸血鬼,Hellsing家的「垃圾處理組組長」,Integra Hellsing最忠心的奴僕,最大萌點係一頭黑色長髮,偶有傲嬌傾向……其實上一篇已說了好多,但沒錯我還有一些事情想補充,就是他的特別設定還有個人興趣。

特別設定:血淚。故事中Alucard是個會哭的吸血鬼(多愁善感的文藝中年?!),而且哭出來的都是血淚。老實說,這個設定我好喜歡,感覺夠悲涼,充分表達佢過去經歷過太多事情,真係我見猶憐。


興趣一:呆坐。身在Hellsing大宅又無特別任務的時候,他總係就咁樣坐響超大嘅地下室入面,唔知做咩,最抵死係瞓覺都響張櫈度。係喎,你副棺材呢?我唯一知嘅係因為張櫈個位座得好底,視覺上令佢對腳睇落長左;大爺,你本身已經好高大,唔使再刻意show長腿。所以外國惡搞版中佢向Integra勒索要部70吋plasma大電視都好合理——間房咁大,唔擺嘥晒,而且我仲要睇《Adventure Time》。該煨囉,原來堂堂「吸血宗師」係宅佬一名?


目測條友有成19Xcm,咁樣坐法,你大腿唔會酸嘅咩?話晒你都成500幾歲……小心身子呀。

興趣二:變身。保留古典吸血鬼設定,Alucard擁有隨意改變外貌的能力;在外傳《The Dawn》中自己也說過變身是個人興趣。響故事入面,佢轉造型仲多過啲女角,以下係一覽:

槍手造型。日常用,件外套應該有個百寶袋裝子彈,唔係幾時得黎有無限子彈?


「將軍」造型。最霸氣但又最sad都算係呢個,佢會即刻憂鬱咗但又唔知點解正氣晒,因此同時「爸爸」feel都好強。

左:件披風嘅著法真係型到冇朋友。右:嚴格來說,這才是Alucard的真身。

蘿莉造型。對於呢個形象,響fans之間有「Girlycard」之稱。之不過笑容依然咁狂傲,與其話係小女孩,其實我覺得似係一個頭髮比較長嘅男仔多啲囉。要變就著裙啦著咩黑手黨西裝呀你。


豪客造型。一句講晒,招搖到想一巴車埋去……


Jumpsuit造型。個人最鐘意呢個,因為一用呢個造型先會有齊返啲眼耳口鼻,雖然依舊長髮披面,但咁樣自然隨風飄又真係好萌……算吧啦都話黑色長髮食到我架啦。(其實佢係永遠都長髮披面而且長度永遠唔同,呢格超長下一格又會變返短,真心睇到嬲)。同埋唔用槍,赤手空拳同敵人打爽好多。

感謝製作組施展還原靚靚拳!!Priceless的表情呀!!漫畫冇架!≧▽≦

2. Sir Integra Fairbrook Wingates Hellsing

深色皮膚顯示有異國血統,事實上Integra一名在非洲國家是頗流行的。
國教騎士團指揮官,Hellsing當家,Alucard唯一會服從的主人。故事起初已被Seras形容為鐵造的女人,Integra是不折不扣的一個女王,比任何男人都要男人,除了長髮之外可以說是沒有女性特徵(扶額)但事實上她絕對不失女性柔情,整個設定也蠻完滿的。正如Crispin Freeman形容:「this one little girl has more balls than any other man」,Integra應該是不少男士都會避之則吉的女強人。(笑)不過唔係有咁強嘅mentality,戰鬥力唔高嘅佢點食得住Alucard?雖則貴族出身嘅佢劍撃同槍法都有一定程度,但不足以將嗰位吸血大叔控制在掌心之中。


雪茄精,故事中有一半甚至更多的時間都在吸,眾角色中一大compulsive smoker,但食起煙上黎又型到核爆。(吸煙危害健康,我敢說現實生活中冇一個女人會食煙食得好睇。THE END。)


平野老師的特別服務(摘至《Hellsing Illustration Selection》),Hellsing的家庭裝原來是女僕服………救命呀「英國名物」呀咩料呀 XDXD 

3. Walter C. Dollneaz


地上最強管家,前「垃圾處理組組長」,Hellsing武器研發員,故事中貫徹古典英式優雅的角色。Walter有齊不同文學裡各著名管家的長處:Jeeves的周到、Alferd的風趣、比《黑執事》Sebastian Michaelis更強的身手,完美!別忘了Walter是人類,但就擁有可以跟Alucard平分秋色的身手,而Sebastian本來就是惡魔,身手好幾乎是理所當然吧。(笑)加上一言一行都有十足的風度,配上單邊眼鏡,Walter絕對可以為「管家」下一個超classy的定義!管家這個figure其實還是老伯伯好,代表經驗和慎密的心思,因此才可把少主人照顧好,甚至培養成才。

Walter外號「死神」,亦有「最強人類」之稱,是位精於用鋼絲為武器的隱世高手。話說這武器真係好好用,又方便攜帶,明智之選呀管家先生。另一方面,Walter同時都算係故事中Alucard少數傾到偈嘅朋友。(Strictly speaking Alucard係真係「冇朋友」……ORZ)

左:超badass的點煙表情,也是製作組的還原靚靚拳,漫畫是沒有這一幕的。右:這鏡頭我失敗了三次才cap到的呀呀呀!!

故事中亦有出現過他年輕時的外貌:


靚仔呀!加埋浪川大輔把聲,冇得輸囉。好期待英文版會cast到一把咩聲俾佢,定係要原本的voice actor用另一把聲去配,不過對我黎講有英國口音已經夠晒

少年時期;由朴大姐聲演,我相信即使英文版也要另外找別的voice actor吧。這時候的Walter已經是個會吸煙的不良少年。有時真不禁想他在Hellsing家到底是接受哪樣的教育?事實上,Walter的身世、他又是為何早在少年時已被Hellsing家僱用,在故事中是沒有披露過的。


呃……這笑容會不會太犯規?你彷彿見到有粒彈出黎咁囉……


4. Seras Victoria


前女警,新人吸血鬼,疑似Alucard為了解悶而收的徙弟。總是抗拒吸血而令自身的能力得不到控制及發揮,久不久就會暴走。由於是授血自Alcucard這位「吸血宗師」,潛能幾乎是無限大;最起碼是個力大無窮的怪力女,武器因此通常都是超重型的大炮。雖然Alucard曾指她是「下級中的下級」(lowest of the low),不過對她吸血一事,Alucard倒有十足信心,畢竟故事之初Seras可以吸引到Alucard「出手相救」,她某些個人特質也不容忽視。

前後對比。隨故事進展見到她愈來愈堅強其實也蠻振奮的。

個性純真,故事早期係經常被遭質嘅喜劇角色,Alucard和Integra更只稱她為「女警」。不過名師出高徒,後來Seras慢慢進化,成為獨當一面嘅Draculina(女性吸血鬼),風頭絕對同Alucard有得fight,師父佢老人家都老懷安慰;而戲肉就在於佢進化嘅契機。

5. Captain Pip Bernadotte


受僱於Hellsing的傭兵隊隊長,法國男(但推測有比利時血統),超級煙剷。說話輕浮,但卻是受部下擁護的好隊長,骨子裡係個有腰骨有膊頭嘅好男人。感覺同《最遊記》嘅悟淨有啲似,所以先起用平田廣明配佢?英文版就一口法國口音,久不久就「mon dieu」、「ma chère」,仲好聽。

低能畫風可不只出現在他身上,總之一有搞笑情節,華麗會突變白痴。
出生於傭兵世家,精於調兵遣將,更是個擅長出奇制勝的謀略家。雖然見慣大場面,不過對比Hellsing,他始終算是來自正常世界,加上性格樂天佻皮,因此亦跟Seras一樣有喜劇作用,是個很討人歡心的角色。
______________________________________________

之後是跟Hellsing對立的梵蒂岡法皇廳特務局第十三課.Iscariot Organization

1. Father Alexander Anderson


謎樣神父,身世不詳。平日是教會孤兒院的神父,實際身份為Iscariot的王牌怪物殺手,有N個外號,是擁有再生能力的改造人。故事中是Alucard的counterpart。


以槍劍為武器,係得到平野證實有百寶袋嘅角色,所以槍劍絕對可以無限供應。由於可以再生,Father Anderson的實力同Alucard不分上下,因此兩個人一見面唔理三七廿一就打,好煩。但要講佢勝過Alucard嘅地方,就係佢同時擁有利用結界移動的能力,開本聖經就會飛走。比起Alucard出入一定要帶埋副棺材,Father Anderson呢個能力唔只慳返機票,仲係真正做到light travel,好用過隨意門,羨慕。

2. Enrico Maxwell

少見的正常表情,因此cap了上來。
Iscariot指揮官,Father Anderson等人的統帥,曾是神父的學生,媲美Jim Carrey的顏藝王(如果有真人版,都只有Jim Carrey可以勝任),Integra的counterpart。完。
______________________________________________

最後是Letzte Bataillon.Millennium 最後的大隊.千禧年

Major


納粹組織千禧年的指揮,本傳中並沒有提及姓名,為故事最終boss。由於那篇「諸君 私は戦争が好きだ」(各位,我喜歡戰爭)的洗腦演說過於激昂及熱情而被稱為動漫界最帥的死肥仔。有著過人的意志及決心,是典型的領袖角色,更疑似係平野本人嘅化身。只可惜零戰鬥力,槍法奇差,點解可以參軍都依然係個謎。
______________________________________________

嗯,以上。

當然,《Hellsing》的角色還有很多(尤其Maxell和少校的手下sssssssss),只是如果要說,就會有劇透的危險了!而且cap圖很煩,所以還是留給大家慢慢發掘會比較好!

PS:上面提過的外國惡搞版我建議最好看過三集OVA才看,個底太乾淨去睇會睇唔明。

Share:

0 comments