戲迷筆記 - Wanna Do手帳 (映画)


今次來報告另一個東京見聞:池袋西武LoFT。

其實LoFT不驚奇,只是對我這個初次去日本文具店的文具控來說,LoFT都已夠邪惡,邪惡得可以耗盡旅費的程度(喂)今次真係講嘅,係響LoFT買到嘅一本手帳。

手帳不罕有,但會針對某一個特定範疇同興趣而設的手帳就不是隨處可見。在池袋西武LoFT的手帳專區就有一個「ワナドゥ!!手帳」(Wanna Do !!手帳)的專櫃,係咁樣嘅:


ワナドゥ!!手帳簡單說就是為 記錄某個event 而設的記事簿,例如「読書」是用來寫閱後感的、「映画」是用來寫觀映感想的,而「演劇」就是讓你記錄舞台劇的……在此不盡錄,但你get到係咩概念。根據LoFT網站介紹,ワナドゥ!!手帳自2015年6月面世至今,已提供超過  五十五種專門手帳  予消費者。幾乎所有數得出嘅興趣,你都可以搵到一本係為嗰門興趣而設嘅手帳。同行朋友不是文具控,但見到這堆分類仔細的手帳都驚嘆一句「唔係呀嘛」。

講真,用嚟plan嘢嘅手帳就聽得多,單純「記錄」嘅手帳玩到咁,連佛像觀摩都有,真係日本人先諗到。

由於思奇是個戲迷,所以就敗了本「映画手帳」回來。

封面就是首圖大家見到的,這是封底:


附有使用方法,用《Suicide Squad》做範例,可想而知這個版本是最近期的。不過《Suicide Squad》都可以有87分係咩玩法?

掀開書腰,手帳的封面是這樣的:


好奇其他手帳會用什麼icon。

翻開內頁,你首先會見到的是「如何讓手帳豐富起來」的使用方法(笑)


 

鼓勵大家觀賞電影之餘要多影相記錄,日本人是有多喜歡做手帳呀?(笑)

之後是色彩繽紛的圖畫頁,有各種與電影相關的影像:


 

一年看50部電影……聽起來好似好多,但一年就有50多個星期,平均才一星期一部,對網絡世代來說不是難事,事關串流streaming的渠道實在太多,單是Netflix和YouTube已足夠,而且不一定要一次看完。如果你會參加各大小電影節,一星期內看多部是平常事啦!你有錢起上嚟仲可以瘋狂上iTunes Google Play Amazon租戲睇。冇錢嘅話,可以靠免費電視台,雖然是否合口味就是另一回事。再唔係……你懂的~

Yes,I have no life。ORZ

接下來就是詳細使用方法,好有以前寫紀念冊的感覺:(#年齡曝露,其實而家啲細路仲會唔會寫?)


「電影紀念冊」主要分成兩部份,分別是電影筆記和個人總排名:

 

個人總排名比較簡單,不多詳解。戲玉在於筆記部份,不只可以詳列電影的基本資料同觀映途徑,更好玩的是可以就「故事」、「音樂」和「主演」三方面評分。講真,有時啲戲呢三分方面真係可以好唔平衡的。

《Suicide Squad》故事有4星係咩事?

最後,手帳還有一些電影資料,例如歷來票房排名、各地大型電影獎,還有日本電影在國際頒獎禮上的得獎紀錄等:

 

呢啲咪叫專業囉。

介紹完畢,就來「使用篇」(喂)。使用前的筆記頁和排名頁是這樣子的:

 

使用後:


字很醜請大家很仁慈地無視……戲票未貼上去是因為會讓下一頁凹凸不平,寫起字來不順手,會寫幾篇才貼上去。

用後感覺是:手寫很美好(笑)。敗這本手帳時我是猶豫的,但朋友一句:「有時啲諗法唔寫低就會冇咗」,我決定敗。個人來說,除非那部電影失敗到完全令人無感,好多時觀映之後都會想到好多,但是那些一閃而過的想法,更多時在電腦面前就會快速消失……至少我真的有這個毛病,不然不會大費周章開一個IG分部來記錄映後感想吧。IG唔係唔好,短小精幹,沒有時間寫長篇文章時就最適合,而且唔係部部戲睇完都會有一大堆感想,但問題係一定要有圖。尋找適合的圖片同組織文字的過程,對我這種易分心的人來說,好易變成「組織可以見人的短文」,偏離「留下觀映感想」這個原本的目的。手帳比較私人,加上真真正正以文字為主,戲票呀、圖片呀,有冇都冇所謂,最多都係單調啲啫~作為一個懶人,如果要令那一格豐富一點,我覺得可以善用宣傳單張,或由雜誌剪輯相關報導,或者是自己畫公仔。

呃,是的,我用了《KONG: Skull Island》來做第一篇……但認真,套戲唔差。

在《KONG: Skull Island》後不久又看了三部David Bowie主演的舊片(係,我仲未發掘完)。由於是經YouTube和Netflix收看,沒有戲票,又不想那一格空蕩蕩的,就試試用不同的筆抄對白:


然後發現紙質出奇的好(重點錯)!這裡抄的是《The Linguini Incidence》中男主角Monte的對白,水藍色的是Pentel Sign Pen,0.8mm,屬日本限定「I'm Doraemon」系列之一(這鏡影不到筆上的豆沙包),根據包裝說明是水染性墨。另外還用了些MITSUBISHI螢光筆加色。兩種筆,一新一舊,寫出來墨沒有化開,而且 冇 過 底!另一頁用配了Pilot Ink Cartridge的微笑筆寫都冇化冇過底!即是說我可以盡情塗鴉,順道練字!

不過要小心唔好擦花就好~

有時見外國有不少人會動手自己畫筆記都好羨慕,心郁郁又想整一本,不過明白自己三分鐘熱度,這類有格式但又可以自由發揮的手帳就剛剛好。不奢望自己會一直寫,至少把這一本寫滿寫完就可以了,怎麼說都是用真金白銀買回來的呀(喂)!

如果有興趣可以到這裡

Share:

0 comments