重煉 之 繞道


神神秘秘又裝修。

沒錯,本小blog迎來第三次重整。

以往一開始主打音樂,到「音樂+其他嘢」,過程中發現最令我思潮作動的總不只是音樂,還有電影、動漫、文化、文字,或者係生活小節;換句話說,此blog老早已經離題萬丈,根本係「鐘意寫咩就寫咩」的無定向個人blog。

如此說來,與其離題,不如就用「離題」做定位好了。

新定名「Take A Detour.」,顧名思義,就是「 繞道」。思奇是個易分心的人,想東想西不專注是常有的事;「繞道」就是指我的思路,還有這裡的喜好、話題什麼的,都不會有一個特定主題。

或者咁講,「冇主題」就係主題(喂),呢個blog從來都只係分享我過盛嘅思潮,同時都算是建立一個讓大家繞繞道的空間。

所以link都改了:http://ckondetour.blogspot.hk請更新bookmark。

講完廢話,就講吓「重煉」咗啲咩:

1. 版面

老早已不想只用Blogspot的template,雖然易用,但款式總隨時間而變得過時。之前那個花花背景,在講求簡單直接易讀的世代,真的很傷眼。


但我卻是兩個月前才找到一個合心意的template。結構是現時流行的大圖加grid風格,白底灰字,整個感覺是清爽好多,仲加個三格slide banner,算叫保留咗上一次嘅flamboyant-ness;上面是各label的navigation bar,想要看相關的文可以直接click。

新版面是responsive的,在手提devices上看都沒有問題。

2. 語言

思奇是土生土長港女一枚,說的自然是廣東話,運用得最得心應手的也自然是廣東話,所以今後的blog都會加入廣東話(煩);主打書面香港中文,間中隨需要加入廣東話,還有英文。

其實都唔係咩大改變,睇開嘅讀者可能發現近幾篇文多咗用廣東話,只係眼見香港被PTH(普通話)侵蝕,成個community至少要爭取講多啲、用多啲,咁先可以保得住。要殺死一個語言其實好簡單,只要冇人再肯講,佢就係dead language。學PTH唔係問題,問題係,唔好本末倒置。

只是可能要台灣的讀者辛苦了~或者看情況加一些解說、教學?(什麼?嗯?你有很多台灣讀者嗎?)

3. Instagram分部

另外就是,為這個小blog多開了一個Instagram,請follow @channelck、請follow @channelck、請follow @channelck#好重要要講三次



正如上面所寫,無定向的性格令我難以專注寫長篇blog,加上工作愈來愈忙,以短文來表達一閃而過的思潮會更適合吧。選擇IG,則是看中了圖文並重的特性,加上可以embed入blog,大家互相貼文也不錯看~

請follow @channelck,link在此https://www.instagram.com/channelck/

多多follow,comment無拘,因為短,suppose會比呢度update得快啲、多嘢啲。剛過去的Oscars就來了個live coverage,也挺好玩的。

補一句:恭喜LEO終於做到影帝喇~~~~~~~~

思奇(@channelck)張貼的相片 於 張貼


關於「重煉」,就係咁多。

Happy reading!

Tags:

Share:

2 comments

  1. 其實有時寫寫吓白話文,忽然加廣東話吐糟,會幾有喜感XD 啲台灣人好鍾意XD
    - KL

    ReplyDelete