點呀,香港? - MUSE LIVE IN HK 20070303

相呢就...真係欠奉。一黎我行裝超簡便,個小小小小斜肩袋裝得電話裝唔到DC,二黎一早知自己會hyper到影唔到相,「用眼黎影」仲實際,三黎Yukiru部機function好啲。(笑)Yukiru the photographer,拜託晒!


其實成個show我都hyper到好似食左藥咁,所以以下內容maybe有少少亂,留意。我地大約六點九左右到AsiaWorld-Expo,一出閘見到唔少fans都係外國人。講真,平時覺得好型嘅衣架人,個時真係恨不得佢地全部即時矮一尺。而且亦俾朋友W講中,真係有唔少「潮童」出現,最經典係Airport Express上面見到個三個「NANA」!兩男一女,dressing style跟足《NANA》入面Black Stone成員咁濟。Sorry我真係忍唔住笑左出黎,hey guys,cosplay好似去錯地方呀。(笑)

我不得不承認,好多野都如朋友Wi之前同我講既咁。除左「潮童」既出現,就係開場時間。雖然預左會比official announce個時間遲(八點打後),但冇諗過會係九點先開始。我仲講笑話Matt係咪係後台食香蕉食到唔想出黎。老實講,係等得有少少唔耐煩,但最無奈係前面$680人時不時無端尖叫,其實一個MUSE成員都未出現的。(汗) 

漫長既等待後,場館所有燈光熄晒,MUSE出場啦!!Matt真人其實係型架!成隊band一出場,尖叫聲中佢地即刻開始perform,就係最新album《Black Holes and Revelations》嘅「Take A Bow」,一句greeting都冇,一出黎就唱,型爆!Band show果然係band show,成個show MUSE都冇乜講野,總結係講過五句:
  • Matt:「Hello,Hong Kong!」(尖叫) 
  • Dominic:「點呀,香港!」(尖叫加笑) 
  • Matt:「This is the first song of our first album.」(預告下首為「Sunburn」) 
  • Matt:「Thank you very much!」
  • Dominic:「Thank you XXXXXXXXXX..........」(臨走前Dominic係講左D「Thank you」以外既野,但其他人叫聲太大,聽唔到) 
至於Chris,佢係冇講過野。(笑)全程冇吹水,你可以想像個concert係如何充實。仲有最厲害嘅係你根本冇得休息,歌與歌之間係有音樂架!I mean唱完一首之後佢地會繼續彈,總之唔會俾你停,Matt同Chirs係不停「扭」部結他,係MUSE嘅必殺伎啦。其實Matt好萌架,開場後冇耐有幾首歌都係Matt彈鋼琴,萌死!最記得「Butterflies and Hurricanes」鋼琴solo嗰段佢彈到「鍚琴」,台上台下一樣咁high。而且MUSE自有佢地紅嘅道理,電子風格獨特,Matt嘅性感假音(「Supermassive Black Hole」係經典),仲有佢係好唱得。有幾耐唱幾耐,好似可以一路唱落去咁,厲害。 

音樂勁爆,成場氣氛都high爆,我自己真係好似食左藥咁又唱又跳又叫,比顛喪更顛喪。話晒第一次睇rock band show,唔係唔叫下化?不過咁多人,仲要唔同國籍嘅人一齊唱一齊跳真係好好feel。(極度不爽有個死ABC仔不停想閃去我前面。死小孩,我難得移到一個可以係人頭之間望到stage而big screen依然清楚嘅位,點會咁易俾你閃過黎呀?呵呵)記得唱到「Hyper Music」,intro嗰度全場一齊跳,真係「hyper music」;「Starlight」、「Supermassive Black Hole」、「Invincible」、「Hysteria」、「Butterflies and Hurricanes」、「Plug In Baby」等等singles大家都大合唱,最記得Encore尾二嗰首「Time is Running Out」,Matt係第一段chours冇唱俾我地唱,佢自己繼續「扭」結他。可能見到大家咁熟首歌啦,Matt個時係偷笑架!!好鐘意佢將「Time is Running Out」放係encore尾二,應景到爆。仲有「Feeling Good」依然用大聲公玩變聲effect,愛死。 

講到Encore,其實係偽encore。個時官方話performance duration大約係個半鐘,見MUSE十點鬆D就謝幕返後台,就知所謂encore其實係包埋係expected performance duration入面。無論點都好,叫返佢地出黎先啦!「MUSE、MUSE、MUSE......」全場不停召叫佢地三個,冇好似周杰倫個次有人打鼓帶拍子,但全場係超齊心,冇甩拍,呢下unity真係唔係時時有。叫左分幾鐘,拎住acoustic guitar嘅Matt帶住Chirs同Dominic出返場,唱「Soilder's Poem」,當時仲有人搖火機製造氣氛,結果整整下全部人搖mobile。我估係台上睇落黎應該會好靚。(笑) 

唱多幾首就完場,走個時先發現我出汗出到連褲都濕晒。(笑)睇show真係好大運動量,完場後成個人散晒,失晒聲。不過個半鐘俾rock music轟炸,係巴士度我係聽Coldplay的。(笑)一路諗返場館熱爆氣氛,同埋係舞台上好HOT嘅Matt Bellamy,真係忍唔住偷笑。(笑)
_____________________________________________

MUSE Live in Hong Kong 2007
March 3, 2007 AsiaWorld-Expo Hall 10, Hong Kong
2100-2230

Setlist:
Take a Bow
Hysteria
Supermassive Black Hole
Butterflies & Hurricanes
Map of Problematique
New Born
Citizen Erased
Hoodoo
Apocalypse Please
Feeling Good
Sunburn
Assassin
Starlight
Plug in Baby
Stockholm Syndrome
Encore:
Soldier's Poem
Invincible
Time Is Running Out
Knights of Cydonia
講真,MUSE係好抵睇,根本乜都勁爆。MUSE拎咁多live awards真係有佢地嘅道理。人爆、音樂爆、燈光爆、氣氛爆。佢地再黎會再去,因為淨聽CD版對我已經唔足夠,好正嘅live,好過港式個啲成日換衫玩舞台,靚係靚但略有欺場之感。經過今次港式紅館嘅concert我諗已經滿足唔到我,而且企係度睇係過癮啲嘅。(笑)

 MUSE ROCKS!! 

PS:總結睇Band show前真係要做準備,除左煲歌之外仲有:
  • 食飽飽先好去。今晚開show嗰時個Starbucks包已經消化晒,肚空空感覺到台上音樂rock埋我五臟六府。而且跳上跳落「gut」高腳都要energy。
  • 點都帶支水入去隱陣少少。我自己經驗係,半個鐘已經開始失聲。
  • 係捧隊band嘅,時間許可早少少排隊入場,佢話七點放人五點到差唔多;當然如果閣下夠高(≧168cm)另當別論,否則可能睇big screen都會唔多著數。(苦笑)
  • 除非企前排或者閣下夠高,否則放棄影相,硬照質量差不如拍片。其實用心睇會比任何相同video都好。 
PPS:在此謹多謝早前甜甜幫Yukiru同我搵MUSE其中三隻大碟,仲有今晚阿媽個麥記burger,返到屋企仲有野落落肚先訓~THANKS VERY MUCH

Share:

0 comments