OTM #5.1 - 笑容的威力 INORAN


呢兩日INORAN呢場演出我loop左好多次。

我估我開始明白點解次次LUNA SEA演出佢都唔肯開口講嘢,07年場一夜復活都唔肯,皆因把聲真係唔多入咪,雖然佢平日講嘢把聲問題唔大,係同個人唔多襯之嘛。Honestly成首歌走音走得好嚴重,尤其係聽左RYUICHI嘅版本在前,INO唔走音都幾難超越RYU把本身達歌唱家級數嘅天碟聲。

但INO唱得好開心,好有感染力,仲要一路唱都唔知可以點處置隻右手,係咁上下揈,除左「可愛」我真係唔知可以點形容。去到4分40秒仲冇啦啦俾個失笑,平時見開佢擺出一副酷相,突然咁開朗,正能量無限發放,好成功咁擊潰我嘅防線。

曾經有個報告指出,最令人產生購物慾嘅,係BB仔笑聲,因為聽左成個人都融晒,心理上對其他嘢抵抗力都會減弱。其實呢個世界上最contagious嘅,唔係病菌,而係陽光一般嘅笑容,所以我完全唔會將自己底無可底嘅笑點當係缺點,而且笑多啲,人都會健康啲,I am totally fine with it。

繼J哥之後INO都就快進駐iPod,雖然唔會多,不過LS仝人已正式將我KO(鼓手真矢冇solo),恭喜晒,有機會你地又拆件黎我又會將血汗錢乖乖奉上。(重點)

同場加映最體現到INO個人風格的《千年花》

Share:

0 comments