係好玩嘅 - Pokemon Go玩後感


Pokemon Go由一個愚人節玩意到成為事實,係唔簡單嘅,所以香港一上架都加入訓練員行列,用個心cosplay小智。

先聲明:自己一直唔多玩手提電話遊戲。一來平時已經要花8多個小時在電腦螢幕面前,有時間不如讓眼睛休息吧,二來就是怕電量不夠——charger好重(踢飛)。不過並非完全不沾邊,以前keyboard機年代會玩貪食蛇(誰不會玩呀),開始用smart phone之後,真是有投放時間去玩的大概只有Angry Bird、Draw Something和那個為Leo在OSCARS打氣的Leo's Red Carpet Rampage(笑)。

Candy Crush?Thanks but no thanks。一開始已沒有意欲去玩。

所以這次連我都打敗了,可見Pokemon Go的魅力有多大。


說穿了應該是集體回憶作祟。港譯「寵物小精靈」的Pokemon(那個寶什麼我不會讀!),雖然自己只是on and off看動畫,但劇中角色跟一眾精靈,還有基本設定都是知道的,算是童年一部份。Pokemon在90年代末至00年代初風靡全球,那時候還有個美國男孩為了得到罕有精靈卡,把妹妹賣給同學!那些年,即使沒有看動漫畫也應該聽過此作,還有那一隻黃色可愛生物比卡超。有此背景,Pokemon Go的出現,加上遊戲利用AR技術將「捉精靈」一幕帶到現實,很難不教八、九十後為之瘋狂。

7月25日,萬眾期待的Pokemon GO香港上架。雖然自己是Pokemon「有限公司」,但今次呢個墟咁大,唔係唔湊下化?同日就以「捉到比卡超」為目標download了。

開局前的介紹畫面。大木博士幾時變到咁靚仔?(壞)

事前沒有看介紹,加上自己毫無打機經驗(所以每當有朋友興奮講打機都是水過鴨背XD),一開局見到「御三家」在腳邊也不懂去捉(笑)。後來手滑按到小火龍,才知道要怎麼做。

 

不得不讚開發商利用AR這點子。見到小火龍在keyboard上彈吓彈吓又真係幾過癮!預告中玩家可以變出精靈球然後拋出去,現實當然未有科技可以做到,但結合AR至少大大提升真實感,「收服精靈」呢件事突然有說服力咗。

後來發現AR食電就disable咗佢(笑),結果唔至冇咁易冇電,仲會安全啲,冇咁易PK

IT同事解釋,遊戲用彩色畫面,又GPS,一定會比其他較簡單的耗電。第一日玩到冇電,第二日就要帶charger返工……雖然係煩,但「想捉比卡超」呢個心理竟然令我重拾早上散步呢個習慣!第二日朝早好神心地早三個站落車,慢慢行返公司!果然,俾我搵到火箭兵團台柱喵喵怪呀喵!懂人話的精靈怎可能放過喵!(煩)

然後就要說Lure Module這回事。開啟Lure Module,30分鐘內就會吸引精靈到你身處的補給站Pokestop,而且不只你一個受惠,所有在那個Pokestop的玩家都會更易捉到。自己的公司位於office區,心急的白領訓練員肯定不少,因此長期有Lure Module加持,莫說收服精靈,升級也不太難——我沒有去過道館的。

第三日開始有點不耐煩,但都心甘情願大大加長投放在遊戲的時間,連乘車也不放過,結果未到公司已經開始眼瞓——每次震機都好緊張,有時閉目養神不夠10分鐘就震,卻只係一街都係嘅「波音蝠」!(怒)不過捉得多,有助於不能去道館的情況下升級,也沒所謂啦。

後來利用PokeVision這個網站,偶爾check一check,附近有先開機,可以比較輕鬆(笑)香港人嘛,就係鐘意以最少力去達到最多成效。

所以不難理解PokeVision被開發商當成cheat,人家的原意就是要你(漫無目的)到處走找精靈嘛……(壞)現在目標變得明確,開發商表示不過癮。

然後,多得同事通知,公司出現比卡超!成功收服!


此圖名為「收工」。(喂)


總結:係好玩嘅,尤其嗰份微弱嘅滿足感,因為有時搵到都未必捉到。遇到罕見精靈或CP值不低的,即使用精靈球收服了,它還是有機會跳出來,拒絕收服!用多幾個精靈球之後成功的話,的確會開心一陣。有次碰見火蔥鴨,見到佢拎住顆蔥咁得意就用咗幾個精靈球收服,殊不知原來是亞洲限定!話嗰一刻唔沾沾就呃你啦!


另外那像是城市定向的玩法也值得一提,有時刷Pokestop時會發現一些平常根本不會留意的地標!上圖那個Michael Jackson,是經過銅鑼灣時見到的,原來有這樣的地標?

自己一開始是以收集者心態加入,亦明白自己唔擅長遊戲對戰,踢館什麼的都沒有多想(現實是因為家附近沒有道館……),所以在收服到「御三家」、比卡超、喵喵怪和傻鴨就心滿意足。現時的狀態是,依然有不時check一下,但意欲的確開始下降。收集到一定程度,興奮用盡,追蹤密度自然會下降,加上遊戲內玩家之間交流不多,對不入道館者更甚。獨樂樂,熱度退得快似乎也是在所難免。聽聞之後會更新,加入交換精靈和朋友對戰系統,用social力量保鮮遊戲。始終現在是電子年代,事事來得快,亦去得快,假如只是玩家自己同自己玩,玩法又沒多變化,不難想像有日會飽和。

Po文之際推出升級版,只是見會有機會流失原有資料就作罷了。

以上,就是一個單純湊熱鬧的人的玩後報告,至於自己會可以堅持多久?這真的不知道。(笑)

Share:

0 comments